Storytelling pro obchodní úspěch
Jak zviditelnit své podnikání na Internetu
Storytelling je nástrojem pro obchodní prezentaci
Obchod se přesouvá na Internet a zákazník je tak doslova bombardován mnoha stovkami reklamních sdělení a nabídek každý den - obsah konzumujeme na mobilních telefonech, na sociálních sítích, v e-mailech... Jak zaujmout své potenciální zákazníky v tomto vysoce konkurenčním prostředí, kterému se říká Big Data? Začněte využívat příběh své osoby, své firmy a značky - naučte se od našich zkušených lektorů a konzultantů, jak takový příběh správně struktorovat a jak vytvářet příběhy, keré zaujmou. Toto umění využijí manažeři v obchodu, PR a marketing specialisté a všichni, kdo se chtějí zviditelnit v digitálním světě...
Původ příběhů
- Definice příběhu
- Typy příběhů a koho oslovují
- Struktura příběhu a emoce
Komunikační strategie - jak ji sjednotit
- Content marketing znamená komunikovat data a fakta
- Reklamní kampaně - budujeme image značky
- Tvorba webu - design, obsah a video
- Komunikace na sociálních sítích a word of mouth efekt
Příběhy v obchodní komunikaci - argumentace a námitky zákazníka
- Typologie zákazníků a jaký zvolit příběh
- Obchodní prezentace a příběh - vizuály, texty, video...
- Jak prodávat produkty a služby - klíčové sdělení a benefity
Příběhy a video marketing
- Scénáře, režie, natáčení a produkce a postprodukce
- Jak dělat audiovisuální produkci efektivně
- Kde šířit video - specifika YouTube, Facebook a Instagram
- Jak spolupracovat s influencery a YouTubery při tvorbě značky
Jak nevyprávět příběhy - kritické body a storytelling
Naučte se vytvářet příběhy, které zaujmou - storytelling funguje:
Ing. Lucie Bečka, lektorka, koučka a konzultantka
m: +420 602 73 03 73
e: lucie.becka@comeniaconsult.cz