Storytelling pro obchodní úspěch

Jak zviditelnit své podnikání na Internetu

Storytelling je nástrojem pro obchodní prezentaci

Obchod se přesouvá na Internet a zákazník je tak doslova bombardován mnoha stovkami reklamních sdělení a nabídek každý den - obsah konzumujeme na mobilních telefonech, na sociálních sítích, v e-mailech... Jak zaujmout své potenciální zákazníky v tomto vysoce konkurenčním prostředí, kterému se říká Big Data? Začněte využívat příběh své osoby, své firmy a značky - naučte se od našich zkušených lektorů a konzultantů, jak takový příběh správně struktorovat a jak vytvářet příběhy, keré zaujmou. Toto umění využijí manažeři v obchodu, PR a marketing specialisté a všichni, kdo se chtějí zviditelnit v digitálním světě...

Původ příběhů

  • Definice příběhu
  • Typy příběhů a koho oslovují
  • Struktura příběhu a emoce

Komunikační strategie - jak ji sjednotit

  • Content marketing znamená komunikovat data a fakta
  • Reklamní kampaně - budujeme image značky
  • Tvorba webu - design, obsah a video
  • Komunikace na sociálních sítích a word of mouth efekt

Příběhy v obchodní komunikaci - argumentace a námitky zákazníka

  • Typologie zákazníků a jaký zvolit příběh
  • Obchodní prezentace a příběh - vizuály, texty, video...
  • Jak prodávat produkty a služby - klíčové sdělení a benefity

Příběhy a video marketing

  • Scénáře, režie, natáčení a produkce a postprodukce
  • Jak dělat audiovisuální produkci efektivně
  • Kde šířit video - specifika YouTube, Facebook a Instagram
  • Jak spolupracovat s influencery a YouTubery při tvorbě značky

Jak nevyprávět příběhy - kritické body a storytelling

Naučte se vytvářet příběhy, které zaujmou - storytelling funguje:

Ing. Lucie Bečka, lektorka, koučka a konzultantka

m: +420 602 73 03 73
e: lucie.becka@comeniaconsult.cz