Soft skills
Call party
- Aktivní telemarketing jinak - důraz na aplikaci do praxe
- V rámci aktivního nácviku společně zatelefonujeme potenciálním zákazníkům
- Dostanete zpětnou vazbu během kurzu formou detailní analýzy
- Vzájemné sdílení zkušeností pomůže odbourat případné vnitřní bariéry a nalézt si svůj vlastní komfortní styl
- Využíváme efektivní formu učení pomocí vlastní zkušenosti
Prodejní dovednosti B2B
- Cílem tohoto školení je poznat základní prodejní techniky a naučit se je využívat v praxi
- Zjistíte, jak klást ve vhodnou chvíli správné otázky, aktivně naslouchat a cíleně argumentovat
- Budete umět včas rozpoznat nákupní signály
- Poznáte, jak efektivně řešit námitky a popřípadě i odhalit i ty skryté nevyslovené námitky zákazníka
Sales training on the Job
- Efektivní trénink v oblasti B2C
- Využíváme toho, že nejúčinnější zpětnou vazbu získáme přímo na pracovišti
- Učíme se tak, že ukotvujeme správné návyky a snažíme se změnit ty méně vhodné
- Účastník si situaci prožije a získá větší sebevědomí i pro další řešení nestandardních situací
CRM workshopy
- Oblast řízení vztahů se zákazníky
- Cílová skupina zejména manažeři pro klíčové zákazníky (KAM)
- Shrneme si zásady systematické práce se zákaznickým portfoliem
- Získáme soft skills pro prohlubování vztahů se zákazníky do neformální roviny
- Nastavíme si klíčová pravidla pro tvorbu databáze, její aktulizaci dle GDPR a její využítí pro sociální sítě
Vyjednávací strategie
- Psychologie vyjednávání na základě teorie her pro manažery
- Jak dosáhnout cíle a zároveň respektovat své zákazní
- Vyzkoušíme si aktivní nácvik s náročným zákazníkem a poté provedeme analýzu výkonu vyjednavače
- Pochopíte, jak využít typologii zákazníků v obchodní praxi
Komunikační a prezentační dovednosti
Prezentační dovednosti
- Naučíte se praktické techniky pro úspěšné prezentování před skupinou
- Poznáte možnosti a omezení prostředků prezentace
- Soustředíme se na přípravu s ohledem na cílovou skupinu posluchačů
- Naučíte se zvládat verbální i neverbální komunikaci a rétoriku
- Poznáte vlivy, které ovlivňují výsledek prezentace, včetně zvládání trémy
Trénink trenérů
- Cílová skupina – interní lektoři a školitelé, lektoři a trenéři
- Zaměříme se teoreticky, ale zejména prakticky na tyto oblasti:
trenér jako osobnost, jeho cíle, cíle tréninku a jeho dynamika, trenér a motivace, trenér a jeho posluchači, zvládání obtížných situací a práce se skupinovou energií
Řešení konfliktů
- Cílem je poznat typy konfliktů a konfliktních situací a jejich příčiny
- Zjistíte, jak porozumět vzniku, vývoji a významu konfliktů a konstruktivním způsobem se naučit konflikty řešit
- Soustředíme se na dosažení vzájemné dohody
- Poznáme, co to je empatie a naučíme se, jak včas odhalit manipulace
Etiketa v Businessu
- Světu sdělujeme zásadní informace už jen tím, jak se pohybujeme v prostředí obchodních a společenských akcí
- Ujasníme si užitečná pravidla etikety a vyzkoušíme si jejich uplatnění v praxi
- Konečným cílem je cítit se přirozeně při jakémkoliv obchodním a společenském styku a vědět, jak se obléknout, jak komunikovat, jak se chovat a jak stolova
- Zaměříme se na konkrétní nástroje, které podporují image a charisma dané osoby
Profesionální image
- Nikdy nedostanete druhou šancu vytvořit první dojem!
- Naopak na napravení zkaženého prvního dojmu mnohdy nestačí ani roky...
- Budete znát, z čeho se skládá první dojem a jakým způsobem ovlivnit to, jak na druhé působíme - verbální i neverbální komunikace
- Naučíte se využívat psychologie barev a stylů oblékání ve světě obchodu
- Poradíme si se správnými doplňky a pomůckami - smyslem je vytváření charisma
Individuální rozvoj
Koučink
- Dialog mezi klientem a koučem bude založený na vzájemné důvěře a vztahu dvou rovnocenných partnerů
- Všichni naši koučové respektují skutečnost, že klient je největší expert na sebe sama, že zná své silné a slabé stránky, své možnosti a bariéry
- A je to právě klient, kdo si stanovuje vlastní cíle a přichází s vlastními tématy, které chce formou koučování řešit
- samozřejmostí je vlastní výběr kouče a možnost jej změnit
- Pochopíte rozdíl mezi koučováním a mentorováním
Rev-Up Coaching
- Jedná se o spojení koučování a řízené relaxace
- Tato metoda podporuje kreativitu pomocí rozvoje schopnosti vizualizace
- Z každé koučovací session klient odchází s novými nápady a přitom odpočinutý a naplněný energií pro další projekty
- Díky nácviku řízené relaxační techniky si osvojíte užitečný nástroj na zvládání stresu
- Na konci koučovacího procesu, který trvá průměrně 12 setkání v délce 1,5 hodiny, klienti standardně nacházejí nejen nová kreativní řešení, ale také ovládají techniku zkrácené tříminutové relaxace
- Řízená relaxace přináší benefity potřebné v manažerské praxi - zvyšuje schopnost kreativity a koncentrace
Sales Coaching
- Tato metoda je přizpůsobená dynamice obchodního prostředí
- Pomůžeme Vám ztotožnit se zadanými cíli v daném obchodním týmu a sladit je se svými osobními cíli
- Budeme využívat vnitřní motivace k dosažení obchodních cílů
- Cíl tohoto koučování je vytvářen trojstrannou dohodou mezi koučem, koučovaným a jeho zaměstnavatelem - způsoby, jak zadaných cílů dosáhne, jsou jen na koučovaném
Zajistíme na klíč komplexní firemní vzdělávání pro týmy i management:
Ing. Lucie Bečka, lektorka, koučka a konzultantka
m: +420 602 73 03 73
e: lucie.becka@comeniaconsult.cz