Soft skills

Obchod a prodejní dovednosti

Call party

  • Aktivní telemarketing jinak - důraz na aplikaci do praxe
  • V rámci aktivního nácviku společně zatelefonujeme potenciálním zákazníkům
  • Dostanete zpětnou vazbu během kurzu formou detailní analýzy
  • Vzájemné sdílení zkušeností pomůže odbourat případné vnitřní bariéry a nalézt si svůj vlastní komfortní styl
  • Využíváme efektivní formu učení pomocí vlastní zkušenosti

Prodejní dovednosti B2B

  • Cílem tohoto školení je poznat základní prodejní techniky a naučit se je využívat v praxi
  • Zjistíte, jak klást ve vhodnou chvíli správné otázky, aktivně naslouchat a cíleně argumentovat
  • Budete umět včas rozpoznat nákupní signály
  • Poznáte, jak efektivně řešit námitky a popřípadě i odhalit i ty skryté nevyslovené námitky zákazníka

Sales training on the Job

  • Efektivní trénink v oblasti B2C
  • Využíváme toho, že nejúčinnější zpětnou vazbu získáme přímo na pracovišti
  • Učíme se tak, že ukotvujeme správné návyky a snažíme se změnit ty méně vhodné
  • Účastník si situaci prožije a získá větší sebevědomí i pro další řešení nestandardních situací

CRM workshopy

  • Oblast řízení vztahů se zákazníky
  • Cílová skupina zejména manažeři pro klíčové zákazníky (KAM)
  • Shrneme si zásady systematické práce se zákaznickým portfoliem
  • Získáme soft skills pro prohlubování vztahů se zákazníky do neformální roviny
  • Nastavíme si klíčová pravidla pro tvorbu databáze, její aktulizaci dle GDPR a její využítí pro sociální sítě

Vyjednávací strategie

  • Psychologie vyjednávání na základě teorie her pro manažery
  • Jak dosáhnout cíle a zároveň respektovat své zákazní
  • Vyzkoušíme si aktivní nácvik s náročným zákazníkem a poté provedeme analýzu výkonu vyjednavače
  • Pochopíte, jak využít typologii zákazníků v obchodní praxi

Komunikační a prezentační dovednosti

Prezentační dovednosti

  • Naučíte se praktické techniky pro úspěšné prezentování před skupinou
  • Poznáte možnosti a omezení prostředků prezentace
  • Soustředíme se na přípravu s ohledem na cílovou skupinu posluchačů
  • Naučíte se zvládat verbální i neverbální komunikaci a rétoriku
  • Poznáte vlivy, které ovlivňují výsledek prezentace, včetně zvládání trémy

Trénink trenérů

  • Cílová skupina – interní lektoři a školitelé, lektoři a trenéři
  • Zaměříme se teoreticky, ale zejména prakticky na tyto oblasti:
    trenér jako osobnost, jeho cíle, cíle tréninku a jeho dynamika, trenér a motivace, trenér a jeho posluchači, zvládání obtížných situací a práce se skupinovou energií

Řešení konfliktů

  • Cílem je poznat typy konfliktů a konfliktních situací a jejich příčiny
  • Zjistíte, jak porozumět vzniku, vývoji a významu konfliktů a konstruktivním způsobem se naučit konflikty řešit
  • Soustředíme se na dosažení vzájemné dohody
  • Poznáme, co to je empatie a naučíme se, jak včas odhalit manipulace

Etiketa v Businessu

  • Světu sdělujeme zásadní informace už jen tím, jak se pohybujeme v prostředí obchodních a společenských akcí
  • Ujasníme si užitečná pravidla etikety a vyzkoušíme si jejich uplatnění v praxi
  • Konečným cílem je cítit se přirozeně při jakémkoliv obchodním a společenském styku a vědět, jak se obléknout, jak komunikovat, jak se chovat a jak stolova
  • Zaměříme se na konkrétní nástroje, které podporují image a charisma dané osoby

Profesionální image

  • Nikdy nedostanete druhou šancu vytvořit první dojem!
  • Naopak na napravení zkaženého prvního dojmu mnohdy nestačí ani roky...
  • Budete znát, z čeho se skládá první dojem a jakým způsobem ovlivnit to, jak na druhé působíme - verbální i neverbální komunikace
  • Naučíte se využívat psychologie barev a stylů oblékání ve světě obchodu
  • Poradíme si se správnými doplňky a pomůckami - smyslem je vytváření charisma

Individuální rozvoj

Koučink

  • Dialog mezi klientem a koučem bude založený na vzájemné důvěře a vztahu dvou rovnocenných partnerů
  • Všichni naši koučové respektují skutečnost, že klient je největší expert na sebe sama, že zná své silné a slabé stránky, své možnosti a bariéry
  • A je to právě klient, kdo si stanovuje vlastní cíle a přichází s vlastními tématy, které chce formou koučování řešit
  • samozřejmostí je vlastní výběr kouče a možnost jej změnit
  • Pochopíte rozdíl mezi koučováním a mentorováním

Rev-Up Coaching

  • Jedná se o spojení koučování a řízené relaxace
  • Tato metoda podporuje kreativitu pomocí rozvoje schopnosti vizualizace
  • Z každé koučovací session klient odchází s novými nápady a přitom odpočinutý a naplněný energií pro další projekty
  • Díky nácviku řízené relaxační techniky si osvojíte užitečný nástroj na zvládání stresu
  • Na konci koučovacího procesu, který trvá průměrně 12 setkání v délce 1,5 hodiny, klienti standardně nacházejí nejen nová kreativní řešení, ale také ovládají techniku zkrácené tříminutové relaxace
  • Řízená relaxace přináší benefity potřebné v manažerské praxi - zvyšuje schopnost kreativity a koncentrace

Sales Coaching

  • Tato metoda je přizpůsobená dynamice obchodního prostředí
  • Pomůžeme Vám ztotožnit se zadanými cíli v daném obchodním týmu a sladit je se svými osobními cíli
  • Budeme využívat vnitřní motivace k dosažení obchodních cílů
  • Cíl tohoto koučování je vytvářen trojstrannou dohodou mezi koučem, koučovaným a jeho zaměstnavatelem - způsoby, jak zadaných cílů dosáhne, jsou jen na koučovaném

Zajistíme na klíč komplexní firemní vzdělávání pro týmy i management:

Ing. Lucie Bečka, lektorka, koučka a konzultantka

m: +420 602 73 03 73
e: lucie.becka@comeniaconsult.cz